Изграждането на ефективни партньорски отношения и реализацията на програми за комплексно психосоциално обслужване на организациите (Employee Assistance Programs, Behavioral Health & Wellness) е относително нова и все по-важна практика в съвременните организации.
Участниците в тази двумодулна тренинг програма научават при решаването на кои организационни и психосоциални проблеми на индивидуално, групово и организационно ниво могат да разчитат на компетентната професионална помощ на специалисти в областта на трудовата и организационната, клиничната и консултативна психология.
В програмата се представят методите и възможностите на приложната психология и практиката в тяхното използване в организационен контекст – от решаването на проблеми с психичното здраве и овладяването на междуличностни конфликти до комплексното изграждане на системи за оценка на кадровия потенциал, използване на психометрични инструменти в подбора на кадри, мотивацията на персонала, борбата със стреса на работното място, овладяването на организационни кризи и оптимизация на нагласите на хората в организацията, и в нейната социална среда. Участниците в програмата разглеждат механизма на договаряне и ефектите на типичните програми за комплексно психологическо обслужване, реализирани в партньорство с екипи от професионални психолози.
Ползи от участието
Акценти в съдържaнието на програмата
Модул 1 (Лаборатория 16): Новата роля на приложната психология в организациите и обществото
Ролята и възможностите на психолозите като партьори на HR отдела на организацията
Изработване и реализация на ефективни програми за комплексно психологическо обслужване на организацията (EAP, BH & W)
Типични проблеми на индивидуално, междуличностно и организационно ниво изискващи професионалната намеса на психолозите
Изграждане на дългосрочно партньорство със специалисти в областта на приложната психология, психометрията и психодиагностиката
Нови тенденции в трудовата, организационната и консултативната психология
Модул 2 (Лаборатория 17): Проекти за психологическо обслужване на организацията
Какво представляват психологическите услуги и как да се използват ефективно в организациите?
Консултативна практика на психолозите – модели, инструменти, решения
Изграждане на ефективни работни отношения и среда за успешно психологическо обслужване на организацията
Договаряне на психологически услуги
Управление на проекти за психологическо обслужване на организацията
Оценка на ефективността на психологическото обслужване
Сътрудничество и лидерството в съвременните организации
Автори и водещи консултанти на програмата:
д-р Пламен Димитров,RODC; Искра Митева, MSc; Емилиян Крумов, CPC; Георги Атанасов, MSc
Mясто на провеждане: Тренинг база на „АСЕС“ ЕООД
Времетраене: 3 дни (от 9.00 до 18.00 часа)
Максимален размер на групата: 20 участника
Пълна цена за един участник: 760 лв. без ДДС
20% отстъпка от цената на всеки модул при участие в цялата програма.